Kdy mi dorazí Slevík / slevový kupón?

Slevík Vám dorazí na e-mail po zaplacení objednávky. Pokud platíte bankovním převodem, pokyn kam peníze zaplatit dostanete do e-mailu ihned po objednání slevy. My Vám odešleme Slevíka na Váš e-mail automaticky ihned, jakmile se peníze objeví na našem účtu. Ideální je platba kreditem, Slevíka totiž dostanete do e-mailu ihned! A POZOR, zakoupeného Slevíka můžete uplatnit bezprostředně po zakoupení!

Musím si vytisknout Slevíka barevně a v přesně určené velikosti?

Záleží to na Vás. Kupón může být vytisknut jak barevně, tak černobíle, barevně je samozřejmě hezčí :-) Obecně se dá říct, že by Vám měl stačit pouze kód uvedený na Slevíkovi.
Takže pokud vlastníte třeba smartphone nebo tablet, kde máte nasdílený email kam Vám dorazil Slevík, stačí pak pouze nadiktovat číslo / kód Slevíka.

Pokud si zakoupím více slev na jednu akci, musím je všechny využít najednou?

Když si zakoupíte například 3 večeře do restaurace, získáte 3 samostatné Slevíky. Zaleží tedy jen na Vás, jestli je všechny použijete při jedné návštěve anebo postupně. Každý Slevík má svůj unikátní kód.

Co když jsem slevu propásl, je možnost si ji nějakým způsobem zpětně zakoupit?

Bohužel. Slevu lze zakoupit pouze v časovém limitu uvedeném u každé akce. Můžete ale zkusit štěstí a zavolat našim asistentkám na infolinku. Pokud zůstal nějaký Slevík z minulosti nezaplacen, může Vám asistentka poslat pokyny pro platbu a můžete si ho zpětně zakoupit. Pokud chcete nějakou slevu zopakovat, kontaktujte nás na e-mail a třeba se brzy dočkáte :-)

Mám nějaké výhody pokud budu Váš fanoušek na Facebooku a budu zaregistrovaný k pravidelnému odebírání aktuálních slev e-mailem?

Ano. Proběhlo a dále připravujeme několik soutěží o velmi zajímavé a hodnotné ceny. Několik z Vás již vyhrálo například víkendový pobyt na hotelu zdarma! Pro zařazení je zapotřebí, abyste se s námi přátelili na Facebooku a odebírali aktuální slevy e-mailem.

Je možné stornovat objednávku?

Ano, objednávku můžete stornovat buď telefonicky na naší infolince nebo zasláním emailu na info@slevici.cz.

K čemu slouží účet na Slevíci.cz?

Na Vašem uživatelském účtu můžete kontolovat své objednávky a stahovat Slevíky, nemůsíte tedy neustále kontrolovat emailovou schránku, jestli už tam kupón máte. Také zde vidíte zajímavé novinky, které se na Slevících dějí a můžete dobíjet a kontrolovat kredity, které Vám slouží k nejrychlejšímu a nejpohodlnějšímu placení Vašich objednávek. Pokud jste na svém účtu při objednávkách přihlášeni, dobíjíme Vám i bonusové kredity za věrnost.

 

Jak reklamovat zboží či službu?

Veškeré reklamace vždy řeší sám poskytovatel neboli prodejce slevy. Nejrychlejší řešení reklamace tedy je spojit se přímo s ním. Kontakty jsou vždy uvedeny v jeho slevě a na Slevíkovi. Pokud se ale jedná o akci starší a kontakty již nemůžete dohledat, rádi Vám je poskytneme na naší infolince nebo emailu. S dořešením reklamací děláme vše co je v našich silách a k vaší 100% spokojenosti.

S jakýmkoliv dotazem nás kontaktujte na e-mail nebo na naši infolinku. Vaši Slevíci